.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد مازندران:
توزیع آگهی‌های دولتی به نشریات مازندران ضابطه‌مند می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر ارتقا سواد حرفه ای در رسانه های استان، گفت: توزیع آگهی های دولتی به نشریات استان ضابطه مند می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در نشست مدیران رسانه های مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار کرد: رویکرد جدیدی در حوزه حمایت از رسانه ها در دولت تدبیر و امید طراحی شده است.

وی افزود: همدلی و هماهنگی بین رسانه ها و مسئولان استانی سبب توسعه استان در کشور می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اینکه بدهکار اخلاقی اصحاب رسانه استان هستیم، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان در راستای اهداف نظام اسلامی و بدور از عرض ورزی برای توسعه مازندران تلاش می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه بدون نقد، تعامل و توسعه ای در بخش های مختلف استان محقق نمی شود، افزود: خدمت اخلاصی توام با نقد منصفانه از کارکرد اصلی رسانه های ارزشی است.

وی با اعلام اینکه برنامه های ویژه ای برای تجلیل از خبرنگاران استان برگزار می شود، گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان از 14 تا 16 مرداد ماه در ساری و آیین روز خبرنگار، هفدهم مرداد ماه در بابلسر برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ساماندهی آگهی های ثبتی نشریات استان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: قرار است از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه در مازندران تجلیل شود.

ابراهیمی با بیان اینکه نحوه توزیع آگهی های دولتی در نشریات محلی استان ضابطه مند می شود، گفت: با تقویت اخلاق رسانه ای در بین نشریات مازندران، می توانیم پویایی اجتماعی توام با توسعه اقتصادی را در مازندران شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرمول منطقی تری برای توزیع آگهی های دولتی در نشریات استانی در حال شکل گیری است، افزود: مازندران دارای نشریات پویا، خلاق و علاقه‌مند به توسعه استان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.